why?why?why?


aku heran dan pelik la...seyes aku pelik..aku pon tak tau napa aku rasa pelik...
korang maybe tak rasa pelik tapi bg aku aku rasa ni menda yg pelik la..
tolong gtau aku napa jadi cmni aa??
...




...




....


napa aa kalo g mall ke g jejalan ke napa laki yang bawak handbag??pelik tul aku tgk laki yg pakai handbag nih...napa?napa korang kena galas handbag lak??sangat pelik...

ke aku sorang je jakun..ntah aku rasa pelik lak..

kalo korang rasa tu tak pelik pon bia je kan aku nih..

11 comments:

HonEyBuNNy on September 8, 2009 at 12:11 AM said...

hhehe,,..tah ila pn pelik....ila pn xsuka tgk laki yg pgg handbeg...uhuhu

violetless on September 8, 2009 at 12:16 AM said...

pelik tul napa diorg kena pegang handbag tuh...tak terdaya sangat ke makwe diorg?sangat konpius..

Farhah Zaidah on September 8, 2009 at 1:12 AM said...

emm..tkut hndbag awek dia kna ragut kot..huhuhu...

(brda d dlm situasi tersbut..bkn frhah suruh k...En.Shah ngada nk bwa)
kasihanilah hmba..jgn kutuk bebnyk..hukhukhuk..

Farhah Zaidah on September 8, 2009 at 1:15 AM said...

emm...may b gak krisis identiti..

violetless on September 8, 2009 at 1:48 AM said...

hahahahh..aiseh farhah pon termasuk ke??adesss lawk lak rasa...

HonEyBuNNy on September 8, 2009 at 3:36 AM said...

hahhahha....eeeeee mmg xsuka tgk tau...yg peliknya diorg pn xmaloo kn..uhuhu

Cik Sri on September 8, 2009 at 5:55 AM said...

haha..
takde motif pun..
dowank suka2 bwk handbag awek dowank tue
:P

asna cute on September 8, 2009 at 8:24 AM said...

dia bawak hbag awek dia kot~

Anonymous said...

mungkin ada dua possibility..
pessimist: laki tu auww
optimist: laki tu sayang kat awek dia..taknak bg awek dia bawak brgt berat2

~claizani~ on September 8, 2009 at 4:46 PM said...

haha..laki tu auwww kot..keh2=]

violetless on September 8, 2009 at 5:59 PM said...

hunnybunny:tula..muka slamber badak laut je tgk..hahaha

cik sri:a'a la kot..tp pelik lak..berat ke aa??

ana:a'a...hahaha..tp pelik jugak...

anonymous:sygnyala kat awek..da kawen arap2 boleh la bawak lagi ye..

claizani: hahahah...awww sakit mak..hahah

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010