watch out!!u've been watched!!


ha gempak tak title aku??

td ptg aku nya kelas kena bt pemerhatian...so ptg2 ni mana la larat nak ngadap lecturer kat depan tuh..so ptg2 td bt la menda ni...

lecturer: ok,korang suma sile bt pemerhatian ke atas kawan2 kamu ye..sila pilih sorang je bg setiap kumpulan..catatkan apa yg dia slalu bt pada 5 minit pertama dan kedua..

pastu lecturer cakap la jgn aa tunjuk sangat yg kitorg perati sapa mangsa kitorang tuh..kalo tunjuk sangat kang statik je kang..

aku pon mula la perati kawan aku yg sorang nih..manyak mulut toi..tiap2 ari aklo aku masuk kelas dia mesti cakap "weh aku rindu kat hg..." tak pon "i love u...muuuaaahh!"..hahaha tiap2 ari dia cakap cmtu woo...hahahah..sile la jgn salah paham..dia tu pompuan n kami dua org straight ye,no kona2..

pastu aku ni perati la dia..takle obvious sgt..hee..aku nyembang2 aa ngn dia..dia nih kalo nyembang slalu pgg idung..apa masalah dia ntah..resdung kot

aku ni kira umpan aa..sembang2,kawan aku perati...depa la p tanda semua..hahah..aku sgt bijak mengatur strategi ok!

da abis 10 min kenala habaq kat depan apa yg dapat..kumpulan aku bentang aa kat depan..dia tak marah tp dia malu..hahah..kesimpulan ntah pa2 la lecturer ngn kitorang bg..n aku berharap jgn la aku yg kena perati..malu woo..
tup tup...

pija(dak kelas aku):ok kumpulan sy memerhati nur hidayah..dia ni asik dok tak diam ja..suka pusing2 kerusi dan dia amat cun..sy rasa dia sakit pinggang atau pon tu senaman tuk pinggang dia supaya kelihatan ramping.ok pada 5 minit pertama dia memusing sebanyak 45 kali dan pada 5 minit kedua lak 38 kali...

dalam ati aku: mak aiii...banyaknya aku pusing..hahah...tak sangka aku ada bakat terpendam memusing kerusi..haha..

aku tak sangka lak aku kena perati..adess malu aku woo..

p/s: aku nak buh inai kat kuku tgn la..wpon ada sstgh org cakap nnti masa kawen tgn tak berseri aku tak kesah..aku da tingin sgt nih..lagi2 tgk kawan aku boh...sat shima! aku ke mari nih!heheh

11 comments:

dir&fara on September 4, 2009 at 2:45 AM said...

maybe awak ni ade bakat terpendam ni.. cube try joget salsa ke.. mambo ke.. mesti ayu.. hehe.. gurau jek!! erkkk.. yeke pakai inai?? nak sikit bole??

asna cute on September 4, 2009 at 9:46 AM said...

kih kih kih
terkena jua akhirnyea..

agak2 abis rosak tak kusi tue?
hehehe bayaha nie klu Violet dtg umah asna.. kena bg kusi yg tak boley pusing nie heheheh =))

atiQah adNan on September 4, 2009 at 10:00 AM said...

teringat masa akak study dulu.. hee~

abang besi on September 4, 2009 at 3:35 PM said...

kih3..sdr kena...byk tu pusing2 kerusi tuh..=)

inai je.tkpenye..man blh tk berseri nt..

hehe...percaya sgt la pulak...haha...

violetless on September 4, 2009 at 3:54 PM said...

dir&fara: hahah..ala sape nak joget mak inang ngn kite ni wak..hahah...nak inai ke?p beli kat masjid india..banyak wooo..

asna:heee...ala,bg la krusi yg boley pusing tuh..senang nk tunjuk terer..hahah

atiqahadnan:heee..akak pon sama ke cm sy?

abg besi:tau takpa...hahaha..tak sangka terkena..wahahah...ala nak pakai jugak..

cathenclox on September 4, 2009 at 7:38 PM said...

oit.. pusing2 aja keje nye..
ni subj ape? psikology ker?

inai? bole jer?
dulu aku kai inai mase cuti sem.. bukak sem sme pakat igt aku dah tunang.. lantak korang la nk kate ape..jnji aku sukeeeeee~~

violetless on September 4, 2009 at 8:44 PM said...

aik org tunang pakai inai ka?tak penah lak aku dengaq...subjek psikologi lor...kelas dia cm relax sket..siap aku leh nyembang lagi...hahah

:: Cikgu Wiween :: on September 5, 2009 at 10:32 PM said...

ahahaha lawak komen dak pija tuh dik :p

violetless on September 6, 2009 at 2:46 AM said...

tula...slamber je dia cakap cmtuh..kesimpulan dia lagi la ntah pa2..malu nak cakap..heee

cathenclox on September 7, 2009 at 9:11 AM said...

pakai la..tp ikut le nk pakai ke x.
tp aku nk pakai aje.. xluak pon..

tp dgn pekerjaan aku skrg,tidak buleh la nk pakai inai2 nih.. menari inang boleh la..wakakaka

violetless on September 7, 2009 at 2:12 PM said...

perkerjaan hg apa??hg da keja ka??yeay!!aku leh paw!!boom2 paw..

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010