so nyampah!!


aku bangun arini ngn harapan aku takkan rasa geram + sakit ati kat sesapa..tapi....

ada ja la minah ni nak cari pasal ngn aku..adoila..sudah2 la ko nak sakitkan ati aku.takyah la ko nak bt musuh seluruh kelas lak..

jangan semata2 ko nak rapat ngan someone ko nak busukkan nama orang lain..tak elok..tak kemana pon persahabatan yg ko bina dari perbuatan busuk ko tu.

jangan jadik talam 2 muka ye...

p/s:lega sket ati aku...blog ni bagus jugak ye...

11 comments:

Cik Sri on September 15, 2009 at 5:22 AM said...

nape nie??.
sabar eh.
sejak akhir nie pun
org ske carik psl ngan sri
=(

atiQah adNan on September 15, 2009 at 8:19 AM said...

sabar la ea dear..
ceria selalu okie..

cathenclox on September 15, 2009 at 8:23 AM said...

manusia.. centu la violet oi..

eh,da balik umah ker?

asna cute on September 15, 2009 at 9:33 AM said...

budak tue satu bilik ngan violet ker? dia buat ape jer sampai violet sakit hati ngan dia?

Habaq mai sikit.. cek nak dengaq sikit~

miss izan on September 15, 2009 at 12:44 PM said...

haishhh...
sapa itu,nak kene babab ni!

violetless on September 15, 2009 at 5:05 PM said...

cik sri: apsal ntah sejak akhir2 ni mulut dia cm longkang yg taknah cuci..adess...sukati ja cakap org itam..taula org itam diam2 sudahla..

atiqahadnan: sy mmg ceria orgnya kak,tp bila masuk kelas nak ngadap muka dia mmg mood terbang cm awan terbang goku trus..huh

cathenclox: ami,hg mai la kl nih..kuaq sama2 jom...aku balik esok malam..

asna cute: bukan satu bilik tapi satu kelas..dia mmg mulut tak hengat punya ngata org..semalam ada dak laki suh dia makan pil kurus badan tau..ngamuk dia..hahahahah..lawak2..tula ngata org lagi kan da kena kat diri sendiri..

miss izan: tolonng la babab dia miss izan..tak tahan da...baling laju2 ngn kulit doyan pon tak pe..i likkkkkeeee

~♥ cik intan® on September 15, 2009 at 5:48 PM said...

.jgn layan org x btul cmtu
.huhu

violetless on September 15, 2009 at 6:37 PM said...

mmg tak layan pon cik intan..nympah je nak layan dia tuh...adess...

HonEyBuNNy on September 17, 2009 at 9:15 PM said...

sapa lak ne yaya??nak kena tol la org itu...meh cne nak tocer dia ckit...huuhuhuuh.....kalo perangai dia cm tu....nti2 akan dpt gk balasn die....

Cik Sri on September 18, 2009 at 5:28 PM said...

mulut org memang susah nk tutup kan?
saba je la..
xde org yg sempurna dlm dunia nie..
kadang2 org berckp
x reti nak bertapis..

harga penapis mahal sgt agaknya..
hehe

violetless on September 27, 2009 at 12:56 AM said...

honeybunny: dia tu tinge tebal kot..org sindir2 tak paham..huhuhh

cik sri: meh kita beli penapis inggit kat dia..ikat kat mulut tuh..senang sket..hahahah

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010