selamat ari raya


selamat ari raya aku ucapkan kepada kawan2 blog aku n followers..sangat2 sayang korang...
aku na balik da ni.malamni kul 11..so kat kampong aku takle nak online..

di kesempatan ini aku nak memohon ampon sepuluh jari kalo2 apa yang aku tulis nih bt korang terasa ke,terkejut ke,ter makan ati ke, jantung ke, dan sebagainya...

ok daaa...

raya tu jangan sakan2 sangat ye..ingatlah orang yg tersayang.makan jgn banyak2 nnti nak trun berat tu ssh..contohnya cam aku nih..makan tanpa sempadan..huhuh...

5 comments:

IMCurtain on September 20, 2009 at 10:02 AM said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Selamat Bercuti dari IMCurtain.

p/s: We would like to invite all bloggers to join our blogging community which can helps you getting more visitors to your blogs. It's totally free! Social Blogger Community

Anonymous said...

selamat hari raya dear..
awatnya lewat sgt hang balik kampung

miss izan on September 21, 2009 at 12:52 PM said...

selamat hari raye ;)

Cik Sri on September 23, 2009 at 9:28 PM said...

salam aidilfitri..

violetless on September 27, 2009 at 12:52 AM said...

selamat ari raya jugak...heheheh..

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010