sabtu yang memenatkan



ha...three days in a row aku kuar.hahah..kempis dompet aku aih...

kali ni aku kua ngn korang takyah la tau sapa ey...aku kuar da petang2 sket sebab aku malas nak kuar awal...macam biasa tempat lepak aku maji junction sebab aku suka tempat tuh sebab tempat tuh orang tak ramai..

aku makan nasik lemak masa bbuka n leh plak aku tercicir dompet aku..naseb baik makcik nasik lemak tuh simpankan dompet aku tuh..lega gila..aku da nak nangis da masa tu..da la dalam tu ada tiket bas aku, duit aku baru ambik,kad matrik..bak kata suma ada dalam tula...waaa...mau aku pensan kat situ gak kalo tak ketemu dompet tuh...

sebelum tuh aku jejalan jap dalam MJ tu..(maju junction ye bukan micheal jackson ye).kebetulan dalam mj tuh ada org bt persembahan apa ntah..ghazal ke weh orang panggil tuh??

abang(erk abang?gatalnye aku) kat tengah2 tu ensem woo..macho abes..aku nak tangkap gamba je leh lak dia pandang tempat len...cisss...cissss...

heheh..ensem tak??biola orang cakap tak ensem pon..bagi aku orang yang ada janggut tetap ensem di mata ku..janggut yang kemas ye..bukan jambang ye..bukan jugak janggut yang tak bertrim ye..aku geli kalo yg tak kemas tuh..rasa cam nak cabut selai2.

pas makan semayang n then aku p mergharungi orang ramai yang bersopping di jalan tar..gilala punya ramau..aku nak gerak pon takle..aku dapat la tudung 3 lai..ada kedai tu punya la murah tudung dia..tudunghg bawal rm7 je!!tul aku tak tipu..pandai2 la korang pilih bawal no 1 ke no 2 ke..harga tetap rm 7!!ambik ko pakai puas2..selendang lak dalam rm 4 - rm 7 ja..lawa2 n murah2..tempat len mau berbelas2 inggit..ala2 tudung ekin pon bawah rm 10 kalo tak silap aku..ari rabu sebelum aku nek bas aku nak serbu tempat tu lagik!!

p/s:aku da termimpi2 selendang yang aku pegang tp aku letak balik tuh..waaa..aku kena p beli jugak...nyesal aku tak ambik!!waa!!!

5 comments:

asna cute on September 14, 2009 at 1:10 PM said...

hehehhe nak ngorat yeaaa~~

hehehe =)) wahh boley ar belikan tuk asna puye sekali.. sebgi hadiah hari raya hehehe

boley kan kan kan kan~

~Am Sya~ on September 14, 2009 at 4:48 PM said...

seyes kt MJ leh dpt murah2 cmtu??

ni yg x sbr nk balek KL ni...

wuuuu~~


^SyASyA^

violetless on September 14, 2009 at 8:01 PM said...

asna:kalo ada duit satu kedai tu sy beli kasik awk tau...heee...

am sya: bukan dalam mj..kat kedai sebelah sogo tuh...

Farhah Zaidah on September 14, 2009 at 10:45 PM said...

kat asna je ke cik violet nk bli ni..bli 2 kdai la..sy 1 asna 1..hehe

violetless on September 15, 2009 at 12:55 AM said...

kalao den kayo den beli..hahaah..ni duit pon takdak nih..heheh

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010