kasut raya oh kasut raya


aku bersiaran di laptop kawan aku nih...dia tgh lena plak..sbb la ni tengah ujan lebat..sejuk..nyaman ja nak tidoq...heheheh..

aku nak p cari kasut raya nih..si ami @ cathenclox tu siap ada 2 pasang kasut lagi..bukan nak bagi aku seketoi..huhuhu...bg la weh..heheh..kalo bagi pon aku tak muat..ko saiz 8 aku saiz 4..haahah..

baik umah ni aku nak p merayau n bt serunding daging.mak aku bt serunding marbeles gilaala.. kawan aku lak pesan suh aku bawak balik marukku yang mak aku buat sbb dia cakap mak aku nya marukku heaven gilalala..kalo mak aku tau mesti kembang bertalam2 bangga..heheh..

uih tak sabanya la aku nak jejak kaki kat penang!!penang!!!aku mai ni!!hahaa...bestnya...

p/s:aku arap aku dok umah ni tak melantak banyak2..nnti baju kurung moden aku tak muat..heheh

5 comments:

Cik Sri on September 16, 2009 at 11:28 PM said...

cari kasut raye ke?
huh..
cik sri yg nak tue la xde saiz
hehe
almaklumlah
saiz besau..
hehe
cik sri dh start cuti tau..
huhu..klas batal saat2 akhir plak

~claizani~ on September 16, 2009 at 11:45 PM said...

lalala~
cla tak dak kasut ghayer lagi..abis kedai da jajar..tapi x dak yg bekenan kat ati..huhu..

asna cute on September 17, 2009 at 9:26 AM said...

biler balik penang yg??~

HonEyBuNNy on September 17, 2009 at 9:16 PM said...

dah balik png kah??nak maruku mak yaya jgk...ihihhiih

violetless on September 27, 2009 at 12:54 AM said...

cik sri: kasut da dapat da..ada org banja..heheh

claizani:ssh kan nak cari kasut yg berkenan di ati kan??

asna cute:i'm back ..heheheh

honeybunny: nak ke??meh la um ambik..

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010