kamis yg hamis..huhu


hamis ke aku??idok le aku hamis badan aku nih..sebab aku rajin mandi..huahuahua..tak caya sila tanya kawan sebilik aku yg comot comel.

kamis lepas aku ada majlis bbuka posa kat fakulti aku..aku sangatla malas nak meng"involve"kan diri aku dengan acara sedemikian..huhuh..tp sebab aku rajin dan amat bersivik tinggi aku p jugak.ala tak g kang tak hormat tetamu plak..p jela sbb anak2 yatim darul kifayah..tahun lepas lak anak2 yatim dari sekolah tahfiz..sayu lak aku tengaok diorang nih..lawa2 n ensem2 semuanya..heee...cam aku jugak..wahaha..pasan tahap otomen taro..

sebabkan aku bosan menunggu waktu bbuka, aku sempatla snap gambo dalam dewan tuh..gambaq tuan tanah yang memaksa shima meng"snap" gambo aku yang kengkonon ayu denagn berbaju biru..pewwiiitt!!apsal aku gelap gelemat ni??eh??mmg aku gelap pon ye..hahah
ni plak gambaq kawan sebilik, sekelas aku yang somey2 tahap sailormoon dengan kuasa bulan aku menghukummu

ini jee der..sebab nak bbuka puasa arini..dia posa tau..dia cakap ngn aku dia tak makan tau sehari..caya la lu jee der..aku suka dengaq dia cakap..slang dia lawak n comel...bunga jadik munge...heheh..ni dia kawan2 sekelas aku..yg berbaju ungu lembut tuh orang jepun ye kawan2..nama dia hiromi yamashita or nama melayu dia kamarina..uih siap ada nama melayu lagi youu..kelasss gitew..dia ada 1 sem je pon..sebab kat jepun dia ambik course bahasa melayu..bahasa melayu dia cair wa cakap lu...kalah dak cina cakap melayu dalam kelas aku tu..aku pun terkagum..

aku lupa plak la nak tangkap gambo anak2 yatim sebab aku kamera aku tetiba ja abes bateri...nyampah tul aku..

p/s:di saat aku menulis entry ni..anak mickey mouse telah menghuru hara kan bilik aku...

9 comments:

HonEyBuNNy on September 14, 2009 at 5:25 AM said...
This comment has been removed by a blog administrator.
violetless on September 14, 2009 at 5:32 AM said...
This comment has been removed by the author.
Cik Sri on September 14, 2009 at 6:54 AM said...

buke pose ramai2
sronoh seh..
=p
nape x pakai bj ungu
kt ske..
hehe
menyibuk je.

~♥ cik intan® on September 14, 2009 at 8:58 AM said...

.ye ke dah abes bateri cmera tu
.cam x caye je ;p

asna cute on September 14, 2009 at 10:51 AM said...

wee wittt~
lawo hanbag.. beli kat ne? berapa RM?
Cun laaa wane putih lak tue~

=))0 sukeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~

violetless on September 14, 2009 at 8:04 PM said...

cik sri: huhuh..sbb kul 8-4 sy da paki baju kaler ungu..heheh...sbb tu sy ptg sy pakai baju kaler lain lak..kang ada lak org cakap sy tak mandi..hahha

cik intan: tul cik intan bateri abes..tak tipoo..hahah

asna cute: beli kat masjid india je..heheh...murah gilos bak kata asna...dalam rm20 je..

Farhah Zaidah on September 14, 2009 at 10:47 PM said...

waa...ayu siot cik violet kita..jtuh hati lak tgk pict 1st kat ats tuh..

violetless on September 15, 2009 at 12:54 AM said...

jatuh ati ke??hehehe..alamat blushing da nih..wahahaha

FizRiMi on November 3, 2009 at 11:00 AM said...

oit..cik dayah..ptot mcm knai..hg ghupernyer

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010