jumaat yang nyaman dan sedap


apsal aku cakap nyaman dan sedap??aku pon tak tau..maybe sebab masa bbuka aku dengan kawan2 aku dibelanja oleh kak nirah (ex housemate dolu-dolu). sambil tuh aku mencari2 la tudung nak di bawak balik..aku bbuka di pizza hut kat maju junction..bestnya...bila ntah nak berjumpa lagi..ni la rupa kawan2 baik aku masa diploma dulu..hehehe...rindu la kat mu mira..eh dua2 nama mira ye..sorang dipanggil ayie (yg bbaju purple tuh).ayie tuh sekarang jadik junior aku kat um ni..masa diploma kitorang blaja sesama..ni muaz..junior aku jugak kat um ni tp dulu belajar sesama masa diploma..dia nih asik gelakkan aku ja bila selipar aku asik tercabut ja sebab basah..nyampah gilalal..hang gelak lagik aku tumbuk..ganas tul aku nih..nila kak nirah yang membelanjakan kitorang masa bbuka..dak muaz tu mintak lebih2 lak...tokak kang baru tau..hahah.timaseh ye akak belanja kitorang..hehe..

masa tuh jugak aku dapat berita yang mentekejutkan aku..tak sangka aku dapat brita kawan aku da brubah..harap2 dia insaf...

p/s:ari yang aku sangat2 hepi..

2 comments:

asna cute on September 14, 2009 at 11:43 AM said...

nasib baik gmbr makan xde hehehe =))

violetless on September 14, 2009 at 8:02 PM said...

lupa nak snap sbb lapo gilalala..ngap pon tak ambik..kang ada lak yg tingin kang..

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010