pic aku boring tahap otomen taro


aku arini dok melepak atas katil ja...
pas mandi aku lepak lagi sambil tggu waktu bbuka..
apala macik masak arini ye...arap2 bukan ayam da...aku sangat2 la muak makan ayam..

aku tingin nak makan udang le...tingn nak makan udang masak sambal tumis...sapa leh anto kat um ni sila la ye...amat dialu2kan...

sepatutnya kua arini ttp sbb masalah yang tak dapat dielakkan tak kua la...
nak kua mandi pon ssh sbb mat2 bangla tgh bt keja kat bilik mandi..kalo mandi kang masa diorang ada kang,diorang ngendap plak..bukan nak menuduh tapi berwaspada.. acewah..hahah...

ok2 ni pic aku boring tahap otomen taro...muka sangatla menyampah aku nengok..hahaha...tgk!penyu pink aku siap bt senam robik kat blakang..hahahni bukti aku da mandi...heeee..siap pakai ken tola lagi tuh...
aik merah lak aku nengok tola nih..heee
p/s: esok nak g mana ye?


9 comments:

Fyda Abd Rahman on August 28, 2009 at 6:24 PM said...
This comment has been removed by the author.
Fyda Abd Rahman on August 28, 2009 at 6:25 PM said...

haha.best apa makan ayam.
sedaaaappppp tu ;)

Fyda Abd Rahman on August 28, 2009 at 6:25 PM said...

haha.best apa makan ayam.
sedaaaappppp tu ;)

cik intanurulfateha on August 28, 2009 at 6:29 PM said...

.comeynyeeeeee penyu tu
.sian die tunggang tebalik ;p

violetless on August 28, 2009 at 7:00 PM said...

to fyda: muak la makan ayam ari2...huhu,,kalo ayam goreng tak muak la...hahah

to cik intanurulfateha: comey kan?nak bt cmna dia nak bersenam...

HonEyBuNNy on August 28, 2009 at 10:29 PM said...

ish2....penyu pn borink jgk ke...ihiihi..suwittt tol la..ihih...ha..cuti merdeka xnlik umh ek??eh tahu mna psl kete??tol la..ila xcndt td..teruk gk keta ila kena....

violetless on August 28, 2009 at 11:09 PM said...

da agak da mesti pasal kete sbb ila tu kalo kat umah mesti naik kete je kan?sama la cm sy ila...heee

tak balik sbb mggu lepas baru je balik...

cathenclox on August 28, 2009 at 11:14 PM said...

keh3.. aku xpokus pon kat gmbo hang..aku pokus kat incik penyu kat blkg tu.. hihihi

aik?? mane otomen? adakah hang otomen?? waa... kiamat2.. wuakaka

violetless on August 28, 2009 at 11:24 PM said...

manyak la hg..sebenaqnya pelakon yang betoi2 tu incik penyu aku bukan aku..tahniah2..hg dapat gak agak..aku bbangga ngan hg...wahahah..otomen taro tu dalam ati aku..mn leh nmapk..kehkeh

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010