nyum...nyum..


arini aku beli lunch kat kafe je.. malas nak tggu dewan makan bukak sbb aku punya kelas abis awal arini..n sbb nak membasuh baju sama sbb ptg2 nnti air da illek..nasik+suun+sayur masak lemak+telur ikan+tempe tauhu= RM2.50
agak murah kan?

tgk byk tak yg aku makan arini?kenyang gilalala aku..mana la tak gemok aku nih..
aku suka sangat makan tempe.aku kenal tempe masa umo aku 19 tahun..sbb masa umo tu aku dok kl sbb sambung blajaq. kat penang ssh woo nak jumpa tempe...aku masa mula2 nak masak tempe ti aku hingat kena buang yg putih2 kat tempe tu..punya la pandai aku p kikis suma benda putih kat tempe tu sampai berderai la isik kacang soya tuh...pastu baru la aku tau yg benda putih tu takyah ngada2 nak buang pon...terlebih rajin lak aku..kehkehkeh...

tu la pengalaman aku bersama incik tempe..sedap woooo

p/s:aku kekenyangan..nk tido..

8 comments:

asna cute on August 11, 2009 at 1:09 PM said...

huit huit..
lepas mkn terus tido???

Jgnnn!!!!
nti lemak berkumpul wo hehehe =)

wawa_wanie on August 11, 2009 at 1:22 PM said...

huish.murahnyer 2.50.susah cari tuh~

cik intanurulfateha on August 11, 2009 at 1:55 PM said...

huuu sedapnyeeeee smbal tempe! ;)

violetless on August 11, 2009 at 4:15 PM said...

asna: ala asna ni lmbat la..da tido da..baru bgn je nih..hahah

wawa: tula murah je kan?hari hari mau beli..

cik intanurulfateha: meh kita sama2 menyambar sambal tempe!

~claizani~ on August 11, 2009 at 4:46 PM said...

huih..murah2..i'm following u right now.hit me back k!!

violetless on August 11, 2009 at 5:54 PM said...

ok bebeh...

Cik Sri on August 11, 2009 at 6:13 PM said...

murah2..
suka tempe gaks.

violetless on August 11, 2009 at 6:23 PM said...

yeke?marila kita ramai2 bukak kelab pencinta tempe...jom..

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010