kesayanganku...


walaupon aku belum dipinang sapa2 tapi aku ada cincin kesayangan aku sendiri n aku beli sendiri tau~tak men la org kasik (ceh!riak lak padahal dalam ati..wuuu~)

aku beli cincin ni da lama da pon..apasal aku gedik sgt nak post pasal cincin murah ni pon aku tak tau..sudah kekeringan idea nak mengarang kot sbb semalam aku tak tido siapkan assignment n buku kanak-kanak aku..so tired..

malas la aku nak cita panjang2..ni cincin aku nih..takyah la jeles eh murah je...(pasan lagi..padahal org nak hingin pon nk tgk...hahaha)ni la cincin aku..kepada sesiapa yang blum tau nama sebenar aku..tula nama sebenar aku..sbb tula aku syg sgt kat cincin walaupon murah tp ada nama aku..so sweet (pujila sket..sapa g nak puji kalo bukan tuan empunya sendiri kan?)



peeewitt!!tgn sape la tu yg somey2 tuh..siap pakai cincin yang tak bape merelip lagi..hahaha
tula takde benda nak ditulis nak tulis jugak..ni la hasilnya..heheh...

ok aku da abis merapik da..

p/s:jgn pingsan ya pas bc entry ntah pa2 ni ye..
layan jela ey~

7 comments:

asna cute on August 11, 2009 at 11:33 AM said...

Oohhh baru asna tau nama voilet heheh HIDA yea? =)

tp asna nk guna nma voilet gak sbb asna suke wane voilet hahah =p

Cincin tue mmg gempak ar.. yeke murah voilet buat tue? asna rasa mcm mahal.. mau 1 huruf dia charge Rm5 wo!

Yangg~
jangan pki dkt jari manis yea..
tak manis la..
sbb nti bile voilet dh kawin nak sarung cincin kat jri manis nti dah tak bseri lak jari.. sbb dah biasa org nmpk kita pki cincin..

If nak pki juga xde masalah pun..
sajer asna bg pendapat..

Aiyoo sudh panjg sgt nie..
sorry. xsengaja..~

violetless on August 11, 2009 at 12:21 PM said...

tak mahal pon la asna..dalam 12 inggt je sekali ngn cincin tu..murah kan?
yeke??alamak!!pasni tanak pakai da la kat jari manis la..nak pkai kat jari antu plak..

Farhah Zaidah on August 11, 2009 at 1:40 PM said...

Oo..bru kter tau nama dia...tp x per..dh slalu pnggil violet kat dia..so nk pnggil violet gak..hehe..

violetless on August 11, 2009 at 4:13 PM said...

ok je nak panggil violet cik farhah..hehehe..lomantik gitu..hahha

ciK LyndaWawa igUana on August 12, 2009 at 2:28 AM said...

saya pun ade cincin name tu tau..orang tersayang bg..tp sekarang cincin tu jd kenangan je...org tersayang dah nak kawen ngan org lain..erm..sedih...

violetless on August 12, 2009 at 2:38 AM said...

uih tragis nye....kalo sy la kan cik wawa kan sy buang trus kot..huhuh..
tula sy beli je cincin sendiri..takyah nak buang2..pakai je..

senapang on August 13, 2009 at 2:34 PM said...

ooo tak elok rupe nye pakai kat jari manis ey? ilang keserian nye nnti ey...alkisah rupe nye...

ooo hidayah rupe nye name die..tp i xnak panggil la name tu...violet pon i tanak...i nak panggil nama violin la..wakakakakak

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010