chempaka biru oh cik sri


1. Nama timangan anda?
*dayah
*kakak
*hidayah
*yaya

2. Anda seorang yg?
*gilalala tu aku la
*suka gelak2

3. Insan yg teristimewa?
mak,abah,abang,kakak2,adik2,ehem2 aku

4. lagu kesukaan?
lagu apa ek aku suka..erm sekarang aku asik dengar lagu raya je...lagu raya la kot...heheh

5. Makanan Kesukaan anda?
aku suka makan nasik lemak+paru goreng
*roti canai
*satay
*mee udang
(suma makanan berlemak kan?kakaka..mana la peha tak besaq!)

6. Sikap yg membuatkan anda stress?
*perasan bagus..nyampah aku

7. warna kegemaran anda?
mestila violet

8. Benda yg mesti ada dlm beg?
*sediakan payung sebelum ujan
*dompet la
*hp
*tisu (mn tau resdung aku dtg menyerang)
*gula2 (ubat penin aku..hehe)

9. Kali terakhir anda menangis?
semalam....

10. tag utk 6 rakan anda?
6???
weh kawan2 yg slalu bc blog aku ambikla...
aku tak tau nak bg sapa..

4 comments:

Cik Sri on August 7, 2009 at 2:33 PM said...

tajuk n3 nie nama kte eh..
waa..ske laks..
hehe..
tenkiu2
wat tag nie eh..

violetless on August 7, 2009 at 2:37 PM said...

besala...sapa2 yg tag ada la nama die atas tuh..heheh

senapang on August 9, 2009 at 12:56 PM said...

tipu!!!! tiap kali mintak tisu, asik takde je...

violetless on August 9, 2009 at 5:40 PM said...

ada la..b mintak time tisu da abes..hahaha

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010