warning!!my blog will not be updated!


huhuhu..gempak aa title??i will not be updated my blog due to the camp tat i need to go for 3 days...kat mana?(eceh tnya diri sendri sebb takde sape tnya)..at gombak..kem sri raudhah..

................

so miss me ya frens..
tkut ada yg tertnya2 aku nig g mana?
terkena H1N1 ke ape..
takk...aku da g check doktor..dia cakap aku tak kena wabak tuh...

.................

tak sehat2 aku nih g jugak kem..
aku tak suka kem2 nih dari azali lagi tp kena la paksa diri bg suka..
aku gayat!!plzz aku gayat..bt flying fox mmg aku menjerit sakan la..
ades2...

................

doakan aku selamat pergi dan selamat balik ye..
huh..cam nak g berperang je kan?hahah

p/s:aku tak pack barang lagi...aku nk g 3 ari je tp menggedik bawak baju macam nak dok setahun..wehwehweh

2 comments:

asna cute on July 27, 2009 at 2:09 PM said...

Cepat2 update lepas balik dr kem yea.. haa nie dah balik kan.. update tau nti heheh =))

violetless on July 27, 2009 at 3:14 PM said...

laaa..bru je update..

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010