tag from gadis yg punya nama cm aku...


1. Bekas kekasih saya adalah :
seorang yang tak reti nak hargai org..

2. Saya sedang mendengar :
member sebilik tgh dok nyembang ngn mamat mn ntah kat tepon..(udahla tu moksi,sila tido..da kul 2 pagi nih)

3. Mungkin saya patut :
kurangkan makan, pangai budak2 pon kurang jugak, n patut potong rambut jugak kot...

4. Saya suka :
makan..sbb tula pp temban semacam je..huhuhu

5. Sahabat-sahabat baik saya :
teramatla baik...i miss them....bila nk ketemu ni yang2 ku suma?

6. Saya tak faham :
kenapa org biasa yg takde pape rasa diorang tu besar sgt aa?n then rasa diorg bagus sgt...hey!korang tu sama cm kitorg jugak ye..sila paham..(terlebih emo lak aku nih)hahah

7. Saya kehilangan :
baju ijau..(tak ilang pon tp ada suar itam tu luntur terkena baju tuh!salah aku jugak!da basuh tak reti2 nak sidai??)

8. Ramai yang kata :
muka aku cute..(wahahahahaha..tergelak sakan aku time nih,sesapa yg bc sila tutup mata)

9. Makna nama saya :
cahaya petunjuk(nama kite kan sama...)

10. Cinta itu adalah :
apabila saling memiliki(puyoo ayat..tak bleh blah)

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
dating(kawan sebilik tak balik lagi..tgh dating..heheheh)

12. Saya akan cuba :
kurangkan makan,bersenam byk2..n hot temper n pangai kebudak2an kurengkan sket..jadik matang sket..

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
kita tgh dgr lagu..(i dont trust dis word..)

14. Telefon bimbit saya :
malas cakap..aku nk henpon baru...b!!sila la beli hp baru kat nee ni!!!hahah

15. Bila saya terjaga dari tidur :
tgk hp jam da kul bape..

16. Saya paling meluat bila :
org yg tak kenal kita nak jaga tepi kain kite..ei!tak sedar ke kain sendiri tu cari??hahahahapadan muka.kaco ken aku yg lawa merelip2 nih napa?..

17. Pesta/Parti adalah :
malas den nak layan..

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
penyu...aku ada patung lembut penyu....nyunyu nama die...waaa so comellll..

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
14...datang la balik....i miss all the things that happen tat time...

20. Hari ini :
hari sabtu...ari aku slalu kua dating..heheh

21. Malam ini saya akan :
tgk nur kasih!wajib tgk!

22. Esok saya akan :
teman kawan kot..tak tau la nak kua ke tak..tp yg pasti esok basuh baju..

23. Saya betul-betul inginkan :
skirt yg kembang2..so cute..n then dress..

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
Ya Allah!!muka aku...sembabnya...

25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :
pusat beli belah mmg la tersangat aku suka...jgn ingtkan aku pasal shopping!!aku takle stop!

26. Makanan barat atau Jepun :
barat....aku suka spagetti....

27. Bilik yang terang atau gelap :
gelap..best woo sedap aku nak tidoq..

28. Makanan Segera adalah :
makanan takdak duit aku..(megi ooo megi)

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
"sory cyg..hp gile..tak pasan lak msj..msti da tido..."huhuhu

30. Siapa yang anda mahu TAG?
~asna cute
~aken surf
~incik senapang....huhuhu..sila jawab ye..

0 comments:

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010