sape tak suka adiah angkat kaki!!


huhuhu....suka lak aku dapat adiah masa besday..hehehe...tahun ni aku dapat one and only 4 my besday....sape lagi la kalo bukan pakwe aku..kalo dia tak bagi siap!!(jgn marah yang)hohoho...nak tau aku dapat apa masa besday aku??sila lihat di bawah...
nmpak kan jari jemari aku kan??apa yg ampa nmpak?selain dari jari jemari aku yg tulus mulus bak spongebob tu??huhuh..pasan tak yg jari aku takdak cincin??diulang, TAKDAK CINCIN!
n then...jeng3..

ni kotak kecik dia bg...mula2 dia cakap "kalo tahun ni takde adiah besday ley tak?" aku lak ngn ati nurani yg murni lagi suci pon cakap la "ala takpe,takde pon takpe,tak kesah"...baik kan aku??(sebenarnya sedih sket sbb aku ni seketoi pon tak dapat adiah..hehehe..aku jarang dapat adiah.)pastu ttbe je dia ambik dalam poket suar dia kotak kecik..bbunga ati aku weh....teka la ada apa dalam tu??

aku mula2 ingat cincin gak...kejap je aku ingat dalam tu ada cincin(dlam 5 saat je).aku terpikir la yg dia nih mana la tau saiz jari aku yang kecik molek nih..aku terpikir yg mesti dia belikan aku mangga kunci n kunci dia letak dalam tu..(ala2 mr bean bt kat awek dia masa valentine).sbb ape aku terkipir cmtu??sbb dia nih slalu belikan barang yg aku leh guna n accessories tak pnh dia beli n aku lak mangga kunci ilang,takle nak kunci loker aku..mula aku tanak bukak...tp bukak la jugak..da org bg ambik jela..

jeng3..ape ye dalam kotak oren tu??

ni ler isik nye...pendrive kot nama dia versi kecik(aku tak tau la weh menatang ni nama pe)..comel je siap ada tie lagi..huhu...nak tau tak benda ni mmg da ada dlm kepala aku n design sebijik cmni..cmna dia leh tau aa??ni pon barang yg aku nak jugak tp aku cakap aku nk beli sendiri nnti..tak sangka lak dia da beli dulu n sebijik cm aku nak...someynye....timaseh dear..kreatif gak letak dalam tuh..

nih dia tgh tekun nk gantung kat hp aku(aku suruh)hahaha....pastu bukak balik sbb cm hapa ntah gantung kat c2...

thanks dear ye.....

p/s:jari jemari aku yang mulus lagi tulus ttp kosong..wahahaha

5 comments:

senapang on July 7, 2009 at 10:03 AM said...

hehe...
bagus2..
pakai la dgn cermat..
benda sng patah tu..huhu

perhatian n peringatan, tiap kali post pix, sila la edit sket..kasik cerah ke muke b tu..hahaha

violetless on July 7, 2009 at 1:50 PM said...

ala..tanak la menipu....
da kaler tu nak bt cemana..hahaha

aken_surf on July 8, 2009 at 6:20 PM said...

hehe...nk hadiah gak...huhuh..tp besday aku lmbt lg...leh ksi awl x..hehehe

senapang on July 9, 2009 at 9:58 AM said...

a'a kaler tu mmg natural, tp nampak gelap sket sbb ada bayang2 yg tutup cahaya lampu..harap maklum ey

violetless on July 9, 2009 at 10:39 AM said...

to senapang:malas nak edit2 lor..bia gelap asalkan tak putih dr nee...wahahaha
to aken:jgn mintak adiah kat aku...aku ni low profile(apa kena mgena ntah)

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010