monyet bongek toi



nyampah la aku ngan monyet arini!!!!!!!!!
kalo monyet cm ni masuk bilik aku takpa la gak....

waaaaaaaa.....nyampahnya la.....abeh aku nya biskut ngn buah salak aku dia ambek..tak sempat aku nak makan buah tuh!!!

sowy weh aku tak sempat nak snap gmbaq 2 ekoq monyet kreng kong keng tu masuk bilik aku...aku bgn2 2 ekoq tu da masuk n tibai aku nya makanan..waaaa...weh monyet!!aku tak makan g la buah tu!!

aku pon ambikla penyapu siap jerit2 suh kuaq depa bt derk ja siap tayang gg kunin kat aku g...bwekk..ingt lawa ka aa gg kunin ampa tu aa???

tensen tul!!da macam org gila aku td,bgn tidoq tgk kat seblah ada monyet!2 ekoq lak tuh!UM ni penuh monyet!tak sukanya la aku...masukla bilik len kalo ye pon...apsal bilik aku yg ampa masuk aa??hanger aku pon napa ampa patahkan??apa salah hanger aku tuh??tensen2...


p/s:siapla monyet kreng kong keng kalo masuk bilik aku lagi...aku letak subang kat tinga ampa..

7 comments:

asna cute on July 10, 2009 at 2:43 PM said...

OOOO nie mesti dok kat bilik sebelah tingkap ada jalan n ada hutan ek.. haah situ monyet memang bayak.. dulu ulat gongonk pun byk gak time nak g cafe..

Aik monyet berani masuk dalam bilik?? tak kunci pintu bilik ker?

violetless on July 10, 2009 at 3:40 PM said...

kunci je pintu bilik tuh...jahat la..monyet tu masuk ikut tingkap...sy dok kat tingkat paling atas skali...ulat gonggok takde la plak..tak nmpak btg idung lagi..heheh

Chapit on July 11, 2009 at 4:42 AM said...

hehe..
emo ah monyet neh.
kler pink.
hik3

violetless on July 11, 2009 at 12:27 PM said...

kalo monyet emo cmtu takpe aa gak masuk..ni monyet kreng kong keng tu yg masuk...bengang2

senapang on July 13, 2009 at 3:09 PM said...

monyet pon takut..
dulu i bertarung dgn naga..
i tak takut pon..

tp time i bertarung dgn nyamuk, i kalah...

cis!!!

u owe me 1! damn denggi!

violetless on July 14, 2009 at 12:50 PM said...

incik senpang..sila jgn pasan ye..penah jumpa naga ke??tipu je dia nih..

A.Q.I.L.A.H™ on July 22, 2009 at 8:55 PM said...

ee..
seram nye..
haha..kat tempat sy p0n ad gak m0nyet2 ni..tp alhamdulillah..setakat ni x berani lagi nak masuk bilik..[mintak dijauhkan..]hihi..

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010