masuk utan,kua utan


jumaat,sabtu n ahad aku g kem interaksi kat kem raudhah gombak..
aku ni tak suka ngn kem2 nih..lagi2 yg byk peraturan n tau nak marah ja..aku tak suka!huhu..
so aku juz enjoy sket2 je..

so aku takde gmba2 aktiviti kat sana sbb aku tak bawak kamera..malas nak bawak sebenarnya sbb aku tkut ilang n byk lak aktiviti yg melibatkan ayaq...so malas nak bawak..kalo kawan2 aku ada gmba aku nnti aku upload..

ari ahad tu g umah anak yatim kat gmbak..touching gilalala masa diorg nyanyi lagu "ibu"..mmg senang je air mata aku jatuh..dak laki yg ada pon nanges..bukan pompuan je nanges ey...masa ustad pesan kalo nk tnya anak2 kat sini jgn tnya pasal parents diorg nnti lagi sedih diorg, lagi2 dah nak dekat puasa nih..

lagi laju air mata aku jatuh..aku sembang la ngn dak2 yg ada kat umah anak yatim tuh..aku seboleh2nya tanak tnya tp diorg cite jugak..aku sembang ngn 2 org budak laki yg dalm umo 17 thn..sorg tu baru masuk situ 9 bulan lepas n sorg lagi dr umo 4 thun lagi da masuk situ..sedih je muke diorg..sayu aku tgk..jth lagi air mata aku nih..baru aku sedaq bertuah nya aku ada mak abah lagi..diorg lak??menumpang kasih syg je..

nnti kalo ada masa aku nak g sana lagi..melawat diorg..kanak2 kat sana comel2 n kalo dapat gule2 yg sebijik 5 sen pon diorg da suka sgt sampai peluk tak lepas2.kalo korg ada masa g la melawat...derma la singgit 2 bt diorg..

p/s:aku rasa last day yg paling best n paling sedih..

4 comments:

asna cute on July 27, 2009 at 3:44 PM said...

Bersyukur kita masih punye ibubapa kan.. alhamdulilahHh~~

senapang on July 27, 2009 at 4:22 PM said...

tu la...
sian btl la bdk2 tu...
tp bapak budak ade x yg kire yatim2?

violetless on July 27, 2009 at 8:51 PM said...

to asna:btl2...alhamdulillah..
to senapang: apa punya soklan la nih...malas nak jawab..huhuhu

sciatic on July 28, 2009 at 4:10 PM said...

so..
argailah ngn pe yg kte ad..

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010