=) + =(


aku kuar g klcc ptg td ngn kwan sebilik aku...cma @ moksi...ngntukla aku ptg td..dr kul 2 aku tunda sampai kul 3 pastu aku tunda g sampai la kul 4..sian moksi sabo jela tggu aku nih..hahah..sampai ja sana dia trus la g maybank bank in kan duit kat adiknye...aku nih kat blakang ja...tak larat aku nak ligan dia..huuhu..

disebabkan kua g klcc ni tak dirancang so aku ngn moksi dengan tanpa segan dan silunya pon g la dok tepi kolam klcc tgk air pancut..best lak aku nengok tp ramai lak aku nengok mat2 indon n minah2 indon kat c2..malas tul..tepi,depan,blakang indon semata2..ingtkan da kurang da..hmmm... ha kat bawah ni adala gmbaq2 aku memosingkan diri kat sana..huhu

aku ngah merenung masa depan aku..mamat jauh di seberang kanan aku pon merenung awek kot...
ni la moksi @ model mekap aku post lepas...gn henpon dia tgkap gmbo nih...terpaksa letak..hahhaha..tak dak aih moksi..melawak ja...huhuh

selepas itu cik moksi berkata kepada ku "dayah, arini aku banja hg makan" aku dengan lemah lembutny menjawab "weh!aku nak makan pizza hut!"..kami pon p la melahap pizza dalam klcc tuh..heheh..suka tul aku ngn mushroom soup ngn garlic bread nih..kenyang gilalalalala...ni pizza yg diorder oleh aku ngn moksi...royal masala..boleh tahan la sedap...mahap la ye..gmbaq kami melahap dibantah keras untuk tayangan..amatla ngeri..hahahni setelah aku abeh melahap...hahaha..lincin kan??kuaq ngn pakwe aku tak nah lak lincin cmni..hahaha

pas abeh mentekedarah..kami pon balik..balik ja bilik aku rasa pelik semacam ja sebab meja aku kosong!!waaa...baru aku pasan balang aku ilang!!jeng3...sapa yg ambik??sapa lagi kalo bukan makhluk berbulu yg mempunyai pendirian "makananmu makananku jua"...waaa...monyet bongek kreng kong keng masuk bilik aku g..siap makan abeh cekelat aku...plastik cekelat tuh dia buang atas tingkap...bongek nya!!!!!!!balang tuh dia bawak balik umah dia kot...waaaa..megi aku pon dia ambik abeh..adoi sedih tulla...aku tak makan lagi la monyet oi!!

p/s:aku da tutup tingkap bilik aku..dia boleh jugak bukak..monyet nih tgk mcgyver ka??adoi...

10 comments:

sciatic on July 19, 2009 at 10:16 PM said...

huhuhhu,,klcc da d penuhi dgn indon n bngla..hahaha

violetless on July 19, 2009 at 11:21 PM said...

tula pasal..diorg nih bt cm kampong diorg lak..adudududu

violetless on July 19, 2009 at 11:21 PM said...
This comment has been removed by the author.
cik intanurulfateha on July 20, 2009 at 1:57 AM said...

.wahh sedapnyeeeeeeee piza ituuuuu

violetless on July 20, 2009 at 3:20 PM said...

tuk cik intanurulfateha..mak ai pnjg tul nama..heheh..sedap ooo...

asna cute on July 20, 2009 at 5:20 PM said...

KLCC...
Sudah naik busan + hafal semua kedai dah kat mane hehe =)

Monyet nie nak kena sembelih ngan asna agak yea nie..

Xtry wat aduan ker?

violetless on July 20, 2009 at 7:52 PM said...

monyet ni da takle bt ape da..tnya la sape2 yg nah dok um..diorg mesti cakap monyet ni mmg takle nak watpe da...
ntah2 monyet tu bc blog nih..tu yg ngamok semacam je..hahah

shima on July 22, 2009 at 11:42 PM said...

hmm.cam penah nmpk je membe tudung pink tuh..

violetless on July 23, 2009 at 1:03 AM said...

eh..kenal ke??teke tudung pink tu sape??huhu

HonEyBuNNy on July 23, 2009 at 8:02 PM said...

nyum2.....nyum2...sedpnya...uhuhuhuu

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010