duit2...


susah kan takde duit kan?kan?
nak g mana pon ssh kan?nak g tgk wayang ssh, nak g shopping pon ssh..suma pon ssh...huhuh...
so sbb duit gakla aku menapak p komtar sbb nak urus pinjaman aku..huhhu...aku tak ambik ptipuptn..heheh..

nak p sana kena naik feri..aku p sorang2 ja..sian aku..naik bas lak tuh..sbb aku tak pandai jalan kat pulau..nnti sesat lak aku...aku yang ayu lagi sopan pon p la sana...pakai baju kurung lak tuh..punya la sopan kan??

masa aku nek feri tu lak,ada lak dak2 cina dok sebelah aku...hingaq gila (bahasa melayunya bising).aku pon duduk la sambil pndang lantai..sopan kan padahal dalam pla hotak aku ni dok menjampi serapah org2 yg dok sebelah aku..bising sgt..dah la dok depan2 ngn aku lak tuh...

pastu da nak sampai trus aku lari sambil pakai heels trun feri tuh..dasat tak aku..hehe...aku setel suma kat komtar n g plak pjabat agama islam nak ambik biasiswa n then setel trus keje aku..fuh lega setel...

2 jam je keja aku setel.aku balik nek feri gak..masa aku nek tu plak ada mamat jaga pintu tu cakap kat aku "ai,cepatnya balik"..aik??pelik aku..napa plak dia cakap kat aku cmtu?aku confident la dia cakap aku sbb aku org last yg masuk feri tu sebelum dia tutup pintu tuh..aku malas layan aku pon dduk sebelah taik burung...hahahah...sbb pa aku dduk sebelah taik burung??sbb aku tanak sapa2 dok sebelah aku..pndai tak aku??pandai kan??

n then,ttba ja ada sora org tnya aku "keje ke blaja?"..aku malas nak layan sbb tu budak jaga pintu td..dah byk kali tnya aku jawab la blaja lagi..muka baby face ni takkan la da keje..hahahah...so, dia mintak nak dduk,aku cakap dduk jela,bukan feri aku nak halang dia dduk..aku malas cakap ada taik burung kat krusi tu..lantak dia la...dia tnya aku dok mana, aku jawab seberang jaya..hahah..tipu suma tu..nama aku pon aku tipu dia..wahwahwah...pastu dia tnya umo aku, aku tanak jawab,aku suh dia teka...dia cakap umo aku 18 or 19!!!!!wah!!!!sukanya aku....hahahahahah...aku awet muda!!!

tula aku nya obstacles sorang2 g sana tnpa ditemani sapa2..pakwe pon jauh nak teman2..waaaaaaaa...

p/s:jgn jeles incik senapang ye,kite awet muda..heheh

0 comments:

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010