gambaq2 poyo


ni gambar2 poyo yg aku tangkap gn webcam aku..poyo nak mmpos@mati..heheheh...aku letak jela ey..kalo nk tgk tu,tgk jela...hahha..kalo ada yang ada masalah mata pasni sila la jgn salahkan cek..hahaha...tu sendirian berhad punya komplikasi..hahah...ok2..sila tgk sila


ni gambaq aku nak kuar makan..hahahah..muka lapaq..tp ok ja.menten ja..heheh


ni gambaq 1st aku tangkap gn webcam nih..siap letak luv lagi..jgn jeles..hahah

ni dalam bilik sebelum p kelas...sila abaikan muka aku time nih..hahaha..poyo nk mati..


peace!!jgn marah aku kalo gmbaq2 yang aku upload ni sebbkan mata ampa pedis2 ka gatai2 ka..maap2..hehe

5 comments:

aken_surf on May 4, 2009 at 9:21 AM said...

hehehe....ok pe...xyah ar nk rndahkn dri 2 sgt sbb aku rse ko 2 pn bkn tggi sgt kn....hehehe....sori eh..nk grau2 jer

aken_surf on May 4, 2009 at 9:23 AM said...

xpe...ko 2 jgn ar nk mrendah dri sgt coz aku rse ko 2 pn bknnye high sgt kn....hehehe....sori...nk grau2 je eh

violetless on May 4, 2009 at 9:54 PM said...

mmg aku tak tggi pon..huhuhuh...tp aku comey2 je..hahah

senapang on May 5, 2009 at 2:22 PM said...

comel ke?
hehehe
sy lg comel!
hahaha

violetless on May 5, 2009 at 3:19 PM said...

pasan dak senapang tuh!!

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010